2. razred
DATUM: 20. TRAVANJ 2020.
Draga djeco, najprije vas sve pozdravljam. Hvaljen Isus i Marija.
Današnji sat biti će malo drugačiji, u obliku video - lekcije. Prije pokretanja lekcije otvorite u svome udžbeniku str.64 i 65. Prije nego što pogledate video možete si jednom pročitati priču SUSRET S USKRSLIM ISUSOM.
Nakon toga na donjoj poveznici možete pokrenuti video - lekciju:
Video - lekciju pažljivo poslušajte, zapišite i nacrtajte u svoje bilježnice ono što vjeroučiteljica traži. Video možete u svakom trenutku zaustaviti da bi si mogli prepisati ili nacrtati ono što treba.
Pri kraju lekcije vjeroučiteljica je dala 4 zadatka za samostalan rad. Vi za domaću zadaću izaberite samo jedan od zadataka, ne sva 4.
U bilježnice napišite naslov - precrtajte tablicu i ispunite je (to učinite na kraju lekcije - tablica služi za samo procjenu), ispod tablice djeco napravite zadatak koji ste izabrali.
Školski rad Datum
Susret s uskrslim Isusom

To je sve za današnji sat.
Želim vam svima blagoslovljen, lijep i radostan dan.
DATUM: 17. TRAVANJ 2020.
Draga djeco, ovo su upute za današnji sat:
Na početku sata ćemo se pomoliti.
Kroz molitvu ćemo pripremit svoje srce za današnju priču.
U ime Oca i Sina i Duha Svetoga. Amen.
Oče naš, koji jesi na nebesima. Sveti se ime tvoje. Dođi kraljevstvo tvoje. Budi volja tvoja, kako na nebu tako i na zemlji. Kruh naš svagdanji daj nam danas. I otpusti nam duge naše kako i mi otpuštamo dužnicima našim. I ne uvedi nas u napast, nego izbavi nas od zla. Amen.
U ime Oca i Sina i Duha Svetoga. Amen.
Na početku sata prisjetite se nekih situacija kada ste osjetili strah. ( Nacrtajte ovako kao na sličici jednu stijenu, grob. Na njoj napišite čega se bojite?

Pretpostavljam da ste uspjeli nabrojati barem dvije - tri stvari kojih se bojite.. Strah je prisutan ne samo kod djece, nego i kod odraslih. I danas ljudi osjećaju veliki strah i tjeskobu. Zbog čega? (porazgovarajte sa svojim roditeljima)
Tema današnjeg sata je Isusovo uskrsnuće. Isus je trebao umrijeti, a onda i uskrsnuti da bi nas ljude oslobodio od straha i smrti. To znači da se mi ne moramo bojati, jer imamo Isusa koji je uz nas i koji je pobijedio strah i smrt.
Iz njegova života smo naučili da nakon teškog i ružnog vremena dolazi sunce, radost i sreća.
Sada otvorite udžbenik na str. 62. i 63.
Pažljivo pročitajte priču Isus je uskrsnuo (jednom u sebi, a jednom možete na glas vašim roditeljima)
Prvo ćemo, da bi bolje razumjeli priču, potražiti nepoznate riječi: pokušajte vi najprije sami potražiti riječi koje ne razumijete.
( položiti = staviti; isklesan = oblikovan od kamena; zapečatiti = zatvoriti i spriječiti da netko uđe; Galileja = dio, područje u Isusovoj domovini; obujmiti = zagrliti ; ničice = kleknuti i prignuti se skroz do zemlje)
Kroz sljedeća pitanja ponoviti ćete si priču: ( njih ne treba prepisivati niti odgovarati u bilježnicu nego samo usmeno):
Kada je Isus umro na križu, gdje su ga stavili?
Kakav je to bio grob?
Tko je došao u subotu na taj Isusov grob?
Što se tada dogodilo?
Zašto je nastao potres?
Kako je izgledalo anđelovo lice, a kako odjeća?
Što se tada dogodilo stražarima?
Što je tada anđeo rekao ženama?
Što im je rekao da idu javiti njegovim učenicima?
Gdje je rekao da pođu i da će ga tamo vidjeti?
Nakon što ste ponovili događaj Isusova uskrsnuća kroz ova pitanja otvorite svoje bilježnice iz vjeronauka i u njih prepišite plan ploče:
Plan ploče
Školski rad Datum
Isus je uskrsnuo
Nakon smrti na križu, Isus je uskrsnuo. To znači da je Isus živ, da je pobijedio grob i smrt.

Sada ispod onog što ste prepisali nacrtajte ovaj crtež. Po čemu se razlikuju ovaj crtež i onaj od prije? Ovaj grob ili stijena sva je u svjetlosti. Ona predstavlja Isusovo uskrsnuće. Kad je Isus uskrsnuo on je sve ono čega se mi bojimo pobijedio. Što nam je Isus darovao svojim uskrsnućem? (radost, život, zdravlje, ljubav) Sada te riječi napišite na ovaj crtež.
Pošto ste prepisali imate još jedan zadatak.
Na sljedećoj poveznici, rješavanjem kviza, još jednom si ponovite cijelu priču:
Na kraju kviza kliknite POŠALJI tako da ja mogu vidjeti vaše odgovore.
Na sva pitanja treba odgovoriti. Zadnja 2 pitanja su pitanja za samoprocjenu koliko smo bili samostalni i da li nam je kviz bio lagan ili težak.
Napomena: za današnji sat ne trebate dragi roditelji ništa slikati niti slati samo pošaljite ovaj kviz kad ga dijete riješi klikom na POŠALJI. I molim Vas da pustite djecu da oni pokušaju sami riješiti.
KRAJ
Draga djeco i roditelji, sve vas lijepo pozdravljam u ovom 4. tjednu nastave na daljinu. Ovaj tjedan predviđen je za ponavljanje. Ja sam u ponavljanje uključila, kao i što je preporuka, ovo zadnje gradivo.
Na početku rada, najprije se pomolite.
Da vam bude zanimljivo pripremila sam vam za ponavljanje gradiva da to bude kroz različite igrice. Nadam se da će vam biti zanimljivo i da će vam se svidjeti.
Evo poveznica:
IGRA MEMORY
https://learningapps.org/watch?v=pbru6zen520
POREDAJ DOAĐAJE VELIKOG TJEDNA PO REDU
https://wordwall.net/resource/492558/vjeronauk/doga%C4%91aji-velikog-tjedna?ref=embed-iframe
KRIŽALJKA
https://learningapps.org/watch?v=px14dmwoa20
PUZZLE
https://learningapps.org/watch?v=pxi2055ik20
Za kraj, za one koji žele, mogu kroz ove dane Velikog tjedna, do petka, uz pomoć ove poveznice, sa svojom obitelji, svaki dan izmoliti jedan dio dječjeg križnog puta (ako bi do petka molili svaki dan 3 postaje, izmolili bi cijeli). Isusu bi to bila najljepša priprema i naš najljepši dar njemu za ono što je on za nas podnio.
https://spark.adobe.com/page/7hrFQak46LslK/
Za kraj dragi roditelji, najprije bi vam htjela zahvaliti za vašu svesrdnu suradnju i trud, a djecu pohvaliti za marljivost i redovitost u izvršavanju postavljenih zadaća.
Želim vam svima od srca ovim putem blagoslovljene dane Velikog tjedna te radošću i nadom ispunjen blagdan Uskrsa.